Obecné • Upozornění • Aplikace • Sick days • Externí systémy
Na stránce Firmy vidíte základní informace o Vaší firmě; celkové počty uživatelů a čteček, údaje o licenci.
Obecné
V obecném nastavení můžete měnit informace o firmě – upravit název firmy, nastavit výchozí jazyk, kalendář svátků a výchozí časovou zónu.
Pokud nenastavíte jinak, kalendář svátků je stejný pro pracovní skupiny a uživatele. Práci ve svátek je možné zapnout přímo u pracovních směn.
Účetní uzávěrka je datum, které uzavírá docházku. V období před tímto datem není možné editovat docházku.
Výchozí oblast se předvyplňuje při přidávání nových čteček. Výchozí pracovní skupina, výchozí pobočka a výchozí pracovní pozice se předvyplňují při přidání nového uživatele.
Upozornění
Zapnutí či vypnutí převzetí nastavení upozornění z nadřazené firmy.
Jedná se o povolení zasílání chyb v docházce na email uživatele či povolení zasílání žádostí od uživatelů správci docházky (administrátor či uživatel s dohledem).
Toto nastavení upozornění lze upravit i pro pracovní skupiny a jednotlivé uživatele (pro skupiny a uživatele tak nastavíte, zda správci docházky a uživatelé dostávají emaily o chybách a žádostech). V editaci uživatele je možné také nastavit přeposílání chyb uživatelů na jiný email.
Aplikace
Plán
V záložce aplikace volíte mezi plnou velikostí nebo proporcionálním zobrazením směny. Toto zobrazení je platné pro všechny uživatele ve firmě. (Níže vidíte zobrazení stejné směny jednou v plné velikosti a podruhé proporcionálně.)
Náhled dne může být zobrazen s událostmi i s plánem (Vše) nebo jen s událostmi (Bez plánů).
V náhledu dne lze zobrazovat název i funkce typů přístupu nebo pouze název typu přístupu.
Přehled přítomnosti
V přehledu přítomnosti lze vyhledávat podle uživatelů nebo podle pracovních skupin.
Datum posledního přístupu může být zobrazeno dle výchozího nastavení nebo jako celé datum a čas.
Sick day
Zdravotní volno je zaměstnanecký benefit, který v poslední době zavádí stále více zaměstnavatelů.
Sick days se nabíjejí uživatelům podobně jako dovolená.
Dovolené a sick days lze přehledně zobrazit na celý kalendářní rok v záložce Plán.
Uživatel může požádat správce docházky o sick day na konkrétní den přidáním žádosti () v plánu. Správce docházky může zaměstnanci zaplánovat sick day na určitý den přidáním plánu ().
Externí systémy
Abra
Abra a SYSDO se párují tzv. API klíčem, který je vytvořen automaticky při přidání externího systému k firmě. Do Abry je potřeba nainstalovat SYSDO modul. Abra musí podporovat modul pro scripting – pokud toto váš systém nepodporuje, kontaktujte technickou podporu Abry. S dalšími kroky Vám pomůže SYSDO technická podpora.
Uživatele je nutné spárovat (). Párování probíhá také v editaci uživatele v záložce Obecné.