Systém SYSDO hlídá pracovní směny, a pokud v daný čas nezaznamenal uživatel patřičnou událost (přístup), nebo zaznamenal událost mimo plán (možnost nastavení časové tolerance), přijde jemu a nadřízené osobě upozornění. Zároveň se v systému uloží chyba. Oprava chyb je možná jen na oprávnění. Po opravě jakékoliv události se ukládá historie pro případnou zpětnou kontrolu.
![Zobrazení chyb na úvodní stránce](https://help.bezvadochazka.cz/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
![Při kliknutí na červené kolečko se zobrazí všechny chyby v docházce](https://help.bezvadochazka.cz/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
![Zobrazení chyb ve výpisu chyb](https://help.bezvadochazka.cz/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
![Zobrazení chyb v náhledu dne](https://help.bezvadochazka.cz/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
Chybu opravíte kliknutím na tlačítko Opravit () , způsoby korekce se Vám nabídnou podle typu chyby.
![Korekce chyb](https://help.bezvadochazka.cz/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
![Detail dne](https://help.bezvadochazka.cz/wp-content/plugins/lazy-load/images/1x1.trans.gif)
vložit událost
Když zaměstnanec zapomene použít při příchodu nebo odchodu čtečku, nahrazení přístupu provedete vložením nové události. Událost lze vložit pouze k virtuální čtečce, u takto zadaného přístupu bude v přehledu přístupů zaznamenáno, že byl přidán manuálně.
vložit plán
Vložení nového plánu nemusí sloužit jen k opravám chyb. Můžete také zaměstnanci naplánovat služební výjezd či extra práci mimo již nastavenou směnu.