
Žádosti zjednodušují a zefektivňují komunikaci mezi zaměstnanci a jejich správci docházky. Pomocí žádostí je možné žádat o různé druhy (ne)přítomností. Správci docházky jsou o nových žádostech informování emailem a zaměstnanci jsou o vyřízení žádosti informováni pomocí emailu taktéž.
Žádosti zadávají uživatelé pomocí webové nebo mobilní aplikace pomocí volby vložit žádost (
) ve dni, na který plánují (ne)přítomnost. Je třeba vybrat typ plánu, zvolit časový interval a volitelně připsat poznámku.
Typy plánů mohou být následující:
- práce – pevná
- práce – pružná
- práce – celopružná
- přesčas
- přesčas – pružný
- kompenzace
- kompenzace – přužná
- lékař
- nemoc
- služební výjezd
- dovolená
- placené volno
- neplacené volno
- ošetřování člena rodiny
- soukromý odchod
- sick day
- mateřská dovolená
- rodičovská dovolená
Po vložení žádosti se nevyřízené žádosti zobrazí v záložce Plán ve dni, kdy byla žádost podána (
). Schválením žádosti se vytvoří v docházce uživatele nový plán (dovolená, sick days, lékař, služební výjezd, …), který je možné zobrazit v záložce Plán.
Správci docházky vyřizují žádosti v menu Žádosti (webová i mobilní aplikace), ve kterém je také možné žádosti filtrovat podle typu plánu, stavu a uživatele, který žádost vložil. Žádost lze schválit nebo zamítnout, u stavu schválené nebo zamítnuté žádosti se zobrazuje jméno správce docházky, který žádost vyřizoval. V přehledu žádostí se zobrazuje také čas podání žádosti a platnost žádosti (časový interval plánu nepřítomnosti). Při vyřizování žádosti je možné žádost také upravit nebo přidat komentář.
Žádosti může schvalovat uživatel, který má zapnutý dohled nad ostatními uživateli (Administrace – Uživatelé – editace uživatele – záložka Oprávnění – část Dohled), bez ohledu na to, jestli jeho role je uživatel nebo administrátor.
Vedle žádostí o plány (ne)přítomností je možné žádat taktéž o interní nebo veřejný virtuální terminál.
Často kladené dotazy
Proč uživateli nepřišel email s chybou?
V první řadě je nutné mít vyplněný email v editaci uživatele v záložce Obecné, část Kontakty.
Dále v editaci firmy, v editaci pracovní skupiny a v editaci uživatele naleznete záložku Upozornění.
Zde v části Žádosti od uživatelů zatrhněte políčko u možnosti Poslat email. Nastavení pro uživatele je možné převzít z nastavení pro pracovní skupinu, nastavení pro pracovní skupinu je možné převzít z nastavení pro celou firmu. Firma pak přejímá nastavení z nadřazené firmy.
Zkontrolujte také, zda email nebyl přesunut do složky SPAM.

Jak napsat žádost o neplacené volno.
Vážená paní Thachová,
děkuji za Váš dotaz. Žádosti můžete přidávat v záložce Plán u konkrétního dne kliknutím na tlačítko nové žádosti (bílé plus v oranžovém poli). Jako typ plánu zvolíte neplacené volno. Dále vyberete datum, od kdy do kdy o neplacené volno žádáte a případně vyplníte poznámku pro správce docházky.
S přáním příjemného dne
Petra Hurychová